Werken bij
Werken bij
Wat zoeken wij in een medewerker?
Er zijn drie elementen die we erg belangrijk vinden bij onze medewerkers:
1. Ben flexibel, en beweeg je door de verschillende culturen
Als je bij ons werkt, werk je nauw samen met de drie gemeenten. Dat betekent dat je te maken hebt met drie Colleges van B&W, drie gemeentesecretarissen en – als je Servicecentrum MER meetelt – in totaal vier verschillende organisaties. Daarom zoeken we mensen die van nature gemakkelijk kunnen schakelen tussen deze organisaties. Iedere organisatie heeft immers zijn eigen cultuur en specialiteiten waar we van kunnen profiteren.
2. Kijk over de schutting, dan zie je veel meer
Je krijgt bij ons veel vrijheid om je werk uit te voeren en coachen je daarin graag. We verwachten van je dat je vanuit jouw professie zelf naar oplossingen zoekt en hierbij de nodige creativiteit laat zien. Je vindt het vanzelfsprekend om verbindingen te leggen met collega’s binnen de vier samenwerkende organisaties. Daar wordt immers niet alleen jouw werk beter van, maar daarmee maak je vooral het verschil voor de inwoners, bedrijven en instellingen van de drie gemeenten.
3. Ontwikkel jezelf bij ons, er zijn kansen binnen handbereik
Als je bij Servicecentrum MER werkt, heb je veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Dat kan binnen je team, maar je kunt ook makkelijk bewegen naar één van de gemeenten waarmee je samenwerkt. Mogelijkheden zijn er genoeg, aangezien er in totaal 900 medewerkers werken bij de gemeenten en Servicecentrum MER.
In het kort:
- Kun jij goed schakelen tussen vier verschillende culturen?
- Werk je graag vanuit vrijheid en verantwoordelijkheid als verbindende factor binnen onze samenwerking?
- Wil je je binnen onze samenwerking verder ontwikkelen als professional?
Kun je je vinden in alle drie de vragen?
Bekijk onze vacatures via onderstaande knop en plan een vrijblijvend koffiegesprek met ons in. Laten we verder praten over de samenwerking met de drie gemeenten, wat dat schakelen tussen de gemeenten precies inhoudt en wat wij jou kunnen bieden om door te ontwikkelen.
De taken van Servicecentrum MER
Met zo’n 320 medewerkers voeren wij taken uit voor de MER-gemeenten op het gebied van:
- Vergunningen
- Toezicht & Handhaving
- Sociaal domein
- Participatiewet
- Wet maatschappelijke ondersteuning
- Informatisering
- Financiën
- HRM